среда, 30 октября 2013 г.

                          Модуль 6.  Рефлексія
      Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчанні моїх учнів, а саме: які ресурси та інструктажі будуть корисні та знадобляться моїм учням для роботи що б вони могли правильно й ефективно використовувати онлайн-інструменти для спілкування.
Під час роботи в групах виникли труднощі на Вики сайті в педраді №6 коли працювали в групі №1 важко було створити таблицю.
     Було цікавим для мене обговорення проблеми безпечного та відповідального використання Інтернету.
    Важливим було для мене  записати до педради свої роздуми.
    Новим для мене було ознайомення з особливостями Інтернет-сервісів для співробітництва. Що дало мені змогу зробити певні висновки для своєї роботи.
    Вдалося внесла зміни до свого плану вивчення теми. Та запланувати, як я  буду використовувати Інтернет для, співпраці та спілкування  при виконанні завдань проектів.

    Під час виконання даного модуля я зрозуміла які зміни може внести використання сервісів Веб щодо спілкування та навчання учнів.

1 комментарий:

  1. Людмила, я сподіваюсь, що надалі у вас більше не виникне труднощів у роботі, і ви вдало закінчите тренінг!!!

    ОтветитьУдалить